Velkommen til nytt skoleår

Solsikke

Første skoledag, 19.august:

Skolestartere på 1. trinn møter i skolegården klkl. 10.00. Den første dagen varer til klkl. 12.00. Vi ber om at foresatte følger og henter barna. Program for skolestarterne er:

• Opprop i skolegården
  • Elevene går inn med læreren sin, og foresatte er med på et informasjonsmøte
  • Skoledagen er slutt kl. 12.00 for skolestarterne.

2.-7. trinn møter i skolegården kl. 08.25. Dagen avsluttes 13:35.

Aktivitetsskolen (AKS)

AKS åpner kl. 07.30 og holder åpent fram til klkl. 17.00. Husk at barna må være påmeldt på forhånd. Første skoledag er skolestarterne på 1. trinn velkomne til AKS fra klkl. 1200.

Vi minner om at det nå er tilbud om gratis kjernetid (12 timer i uka) i AKS for alle elever på 1.-4. trinn, men anbefaler fulltidsplass. Ta kontakt med AKS-leder madjid.agbangba@osloskolen.no om plass på AKS.

Oppussing på Vahl skole:

Det er mye som gjøres på skolen vår i sommer. Nytt Mat og helserom ferdigstilles, og alle radiatorer byttes. I tillegg kommer det nye møbler.  Vi håper at alt er ferdig til skolestart, men ber om forståelse hvis det pågår arbeid i bygget og det derfor fremstår noe rotete i bygget når vi åpner i august.

Har du spørsmål?

Ta kontakt med oss –– vi hjelper gjerne.