Brukerundersøkelse AKS

AKS

Dere kan gjennomføre undersøkelsen ved å gå inn på følgende web-side: https://www.vardehartmark.no/aks

Hensikten med undersøkelsen er å få konkrete tilbakemeldinger på tilbudet i AKS. På den måten kan vi få viktige innspill til hvordan tilbudet kan videreutvikles til det beste for dere og deres barn.

UDE er også interessert i tilbakemeldinger fra de av dere som ikke har barn i AKS, og hva dere mener om hvordan tilbudet kan forbedres.

PRAKTISK GJENNOMFØRING

• Undersøkelsen gjøres tilgjengelig mandag 24. april, og vil vare i litt over en uke, fram t.o.Som foresatte med barn på 1.-4. trinn i Osloskolen er dere invitert av Utdanningsetaten til å delta i årets brukerundersøkelse av Aktivitetsskoletilbudet. Alle foresatte i Osloskolen med barn på 1.-4. trinn – ikke bare i AKS – oppfordres til å delta i årets brukerundersøkelse.

PRAKTISK GJENNOMFØRING

• Undersøkelsen gjøres tilgjengelig mandag 24. april, og vil vare i litt over en uke, fram t.o.m. onsdag 3. mai kl. 23:59.
  • Undersøkelsen foregår elektronisk. Det vil si at dere bruker en PC eller smarttelefon med Internett-tilgang for å delta.
  • Undersøkelsen er oversatt til 7 forskjellige språk, i tillegg til norsk: Engelsk, somali, urdu, polsk, arabisk, tyrkisk, vietnamesisk.
  • For de som har barn i AKS vil det ta ca. 15 minutter å gjennomføre undersøkelsen.
  • For de som ikke har barn i AKS vil det ta ca. 5 minutter.m. onsdag 3. mai kl. 23:59.
  • For de som ikke har barn i AKS vil det ta ca. 5 minutter.