Åpning av skolens bibliotek

Kronprinsessen ankommer

Kronprinsessen ble tatt i mot ved porten og fikk blomst av av elevrådsleder og nestleder. Deretter sang og danset hele skolen til Vahl-sangen med dansere fra 7. trinn og KIGO som fordansere.

E09A2114-2 redigert.jpg

Kronprinsessen ble vist elevkunst ved 6. trinn før hun offisielt åpnet biblioteket ved å klippe snoren sammen med en av elevene fra 4. trinn. Tutti sang to sanger og elever fra 5. og 6. trinn hadde lesestund.

E09A2180-2 redigert.jpg

Byrådet for utdanning, Julie Remen Midtgarden og leder av bydelsutvalget i Gamle Oslo, Agnes Viljugrein, holdt taler. Da det offisielle programmet var over fikk kronprinsessen og de andre gjestene se seg rundt på biblioteket og ble vist rundt av ivrige elever.

Vi takker for besøket og gleder oss til å vise alle foreldre og gjester det flotte, nyoppussede biblioteket.

E09A2219-2 redigert.jpg

Foto: Heidi Merete Skjebstad, kommunikasjonsavdelingen UDA